Creatina capsule

28,00lei

Diminuarea nivelului de creatina din muschi duce la scaderea fortei musculare si formarea de acid lactic, ducand la oboseala rapida. Suplimentarea cu creatina ajuta la marirea productiei de energie si cresterea generala a performantei.

Descriere

Creatina este biosintetizata in ficat din trei aminoacizi- Arginina, Glygina si Metionina. Creatina este apoi metabolizata in Creatina Fosfat, ingredientul esential care converteste ADP(adenozindifosfat) in ATP (adenozintrifosfat) si apoi iar in ADP, cu eliberare de energie folosita in activitatile intense. Diminuarea nivelului de creatina din muschi poate duce la scaderea fortei musculare si formarea de acid lactic, ducand la oboseala rapida. Suplimentarea cu creatina poate ajuta la marirea productiei de energie si cresterea generala a performantei.

CUM PUTETI FAVORIZA ABSORTIA CREATINEI?

Studiile au demonstrat clar cã insulina reprezintã transportorul celular natural ce le depoziteazã în interiorul celulelor si de aceea este indispensabil a se folosi un carbohidrat cu indice glicemic maxim, 100,asa cum este dextroza (glucoza), ce poate genera un maxim de insulina, de forma instantanee.

Cat de repede se vad rezultatele?
Primele efecte (cele energetice) apar chiar dupa primele doze administrate. Volumizarea apare in cateva zile, iar cresterea musculara efectiva (datorata creatinei) apare in cateva saptamani. Toate acestea depind de la persoana la persoana, in functie de factori genetici (anumite persoane au deja o mare cantitate de creatina in muschi si suplimentarea nu duce la o crestere a creatinei musculare), de doza si de alti factori favorizanti, cum ar fi un anumit mediu hormonal (insulina, hormonii steroizi, igf-1). Deci pot exista persoane la care efectelel pozitive ale creatinei sa nu fie foarte vizibile.

Creatina monohidrat
Este de fapt creatina pura la care se alipeste o molecula de apa, deci fiecare molecula de creatina monohidrata contine 88% creatina pura si 12% apa, in masa. Deci daca luam 5 grame de creatina monohidrat, de fapt luam doar 5×0,88=4,40 grame de creatina. Este de departe cel mai raspandit tip de creatina, si majoritatea studiilor s-au facut utilizand creatina monohidrat, cotata ca fiind si cel mai bun tip de creatina existent pe piata.

Are creatina efecte secundare negative?
S-au efectuat sute de studii ale utilizarii creatinei ca supliment. Efectele secundare negative raportate au fost foarte reduse atat ca intensitate cat si ca frecventa de aparitie. Acestea sunt: deranjamente stomacale, dureri de stomac, crampe musculare, diaree si deshidratare. Cea mai mare parte a acestor efecte pot fi evitate prin consumarea unei cantitati suficiente de apa odata cu administrarea creatinei. Este totusi posibil, in situatia in care exista deja o disfunctie a rinichilor sau se abuzeaza de creatina, sa fie afectati rinichii. Produsul rezidual al creatinei este creatinina. Daca se iau 20 de grame de creatina, e clar ca organismul nu o va putea stoca pe toata si va fi nevoit sa elimine o parte din ea care nu este folosita. In timp, acest efort suplimentar se poate concretiza in stresarea rinichilor si a ficatului.

Alcoolul si creatina
Ceea ce este important este ca alcoolul, chiar utilizat ocazional inhiba sinteza proteinelor. Iar acest fenomen se manifesta cu precadere in cazul fibrelor rapide, adica cele de care avem nevoie pt. a creste in masa musculara, in special dupa utilizarea indelungata a alcoolului. Problema care apare este ca desi creatina ne permite sa ne antrenam mai intens si mareste anabolismul, in timpul acestor antrenamente apare si o distrugere mai mare a fibrelor musculare rapide, in timp ce alcoolul impiedica sinteza proteinelor la acest nivel, impiedicand o refacere si crestere in conditii optime. Desi alcoolul nu influenteaza direct actiunea creatinei in corp, el creeaza un mediu biochimic nefavorabil care contracareaza efectele benefice ale creatinei pe mai multe cai: descreste sinteza proteinelor, cauzeaza rezistenta la insulina si inhiba secretia de hormon de crestere.

Cafeaua si creatina
Un studiu recent a analizat consecintele consumului de cofeina asupra beneficiilor provenite din consumul de creatina. Testul a fost efectuat pe 9 barbati intre 20 si 23 de ani, iar exercitiul utilizat a fose extensia piciorului la aparat. Cei care au consumat cofeina echivalentul a 2-3 cesti de cafea tare intr-o zi, nu au prezentat efectele pozitive ale consumului de creatina, nici chiar la o zi distanta de administrarea ultimei doze de cofeina.

Informații suplimentare

Numar de capsule

150

INGREDIENTE

Creatina monohidrat micronizata, capsule de gelatina

MOD DE UTILIZARE

2/4 capsule pe zi. Folositi cate 10g de carbohidrat (dextroza) pentru fiecare 2 capsule de creatina folosita. Reduceti cantitatea de cafeina (aceasta reduce absorbtia creatinei si hidratarea organismului).

VALORI NUTRITIONALE/ 2 CAPSULE

creatina monohidrat micronizata 1000 mg

Recenzii

Nu există încă recenzii.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Creatina capsule”

Ați putea dori, de asemenea…